AW Physiotherapie AW Physiotherapie AW Physiotherapie

Oferta zabiegów fizjoterapeutycznych

Fizjoterapia zajmuje się likwidacją skutków lub łagodzeniem procesów chorobowych i ich następstw, zapobieganiem im oraz przywracaniem sprawności człowieka w ciągu całego jego życia.

Kinezyterapia

Kinezyterapia to leczenie ruchem, stosowana jest w schorzeniach i dysfunkcjach narządu ruchu, w zespołach bólowych kręgosłupa, po zabiegach operacyjnych, po udarach mózgu, po zawale serca, po urazach oraz jako zapobiegawcza forma fizjoterapii:

• ćwiczenia ogólne
  • terapia neurologiczna metodą PNF
  • terapia kręgosłupa metodą McKenzie
  • terapia kręgosłupa metodą Dorn
  • trening mięśni głębokich kręgosłupa (stabilizujących)
  • trening równowagi szczególnie w schorzeniach neurologicznych (choroba Parkinsona, SM, po udarze mózgu oraz urazach mózgowo-czaszkowych) oraz ortopedycznych – pourazowych.

Neuromobilizacje

Neuromobilizacje bezpośrednie działanie na tkanki układu nerwowego polegające na napinaniu nerwów w celu zmniejszenia bólu poprzez poprawienie elastyczności tkanki nerwowej, lepszego jej ukrwienia oraz szybszej regeneracji.

Terapia stawu skroniowo-żuchwowego

Terapia punktów spustowych

Terapia punktów spustowych wykorzystuje różne formy ucisku i ruchów w różnych kierunkach we wrażliwych miejscach w tkance mięśniowej. Celem jej jest zmniejszenie (zniesienie) bólu i powrót do funkcji.

Masaż

• klasyczny
  • relaksujący
  • Breuss – stosowany najczęściej w połączeniu z metodą Dorn

Baby masaż

Jest to bardzo delikatny, rytmiczny masaż ciała niemowlęcia.
Dzięki masażowi niemowle poznaje swoje ciało, wspomagany jest rozwój i zdrowie małego człowieka. Te delikatne ruchy skóry niemowlęcia wyzwalają hormon szcześcia (oksytocyne), dzięki temu maleństwo czuje się kochane i bezpieczne.
Najlepszy okres aby rozpocząć naukę masażu jest pomiędzy szóstym tygodniem i siódmym miesiącem życia dziecka.
Baby massage oferujemy Państwu w małych grupach.

Leczenie ciepłem

• okłady